ق ر ا ر ب ه چ ه ا س ت ؟

کدام را ترجیح می دهید؟ به روی خودتان نیاورید و در گوشه و کنایه و لفافه، شعر گونه، حرفتان را بزنید و از آنجایی که به روی خودتان هم نمی آورید، پس موضوع می تواند تا سه هزار و هفتصد و پنج سال نوری دیگر کش بیاید، همچنان در لفافه و همچنان شعر گونه. یا ترجیح می دهید به یکباره همه ی حرفتان، رک و روشن کوبیده شود وسط میزِ مرگ یکبار، شیون یکبار. و حداقلش خیالتان راحت می شود که حرفی در گوشه و کنارِ لایه های لفافه جا نمانده و می توانید آن بقیه سه هزار و هفتصد و پنج سال نوری را با آسودگی، نفس بکشید و در سکوت عمیقی بگذرانید؟

نظرات 2 + ارسال نظر
نگار چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:06 ق.ظ http://dardam.mihanblog.com

خب من کاملا دومی رو ترجیح میدم!
ولی اصولا آدم لفافه و غرغرای شعر گونه و این حرفام:دی
به نظرم اولی خیلی بهتره!اونقدری که گاهی خودمو مجبور می کنم لفافه رو کنار بزارم و بپرم وسط میز مرگ یه بار شیونم یه با، و نمی دونی چه حس خوبی داره بعدش...ک خالی میشی:)))

مگهان چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:00 ق.ظ http://meghan.blogsky.com

من معمولا حرفهام رو رک اما با نرمی می زنم ، رک گویی که دل کسی رو بشکنه گناه بخشودنی ای نیست. حتی کنایه زدن رو به رگ گویی دل شکن ترجیح میدم . چرا که وقتی کسی سر بسته و در لفافه چیزی رو به ما میگه ...یه درصد احتمال میدیم که تعبیر اتباه ما باشه و اصلا منظورش اینی که فکر کردیم نباشه. ولی کسی که با رک گویی دلت رو بشکنه انگار تیر خلاص رو زده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد