یکی از دغدغه های اصلی و واقعی و جدی من اینه که اگه من مستقل بشم، کی میخواد بیاد سوسک خونه منو بکشه و بعدش جمعش کنه و بره؟!!  

پیوست: فکر میکنین شوخی میکنم؟!! نخیر!! کاملا جدی جدیم!!! من خیلی بهش فکر کردم و در کل به هیچ نتیجه ای نرسیدم!!  

پیوست دوم: یعنی فقط یکی جرات کنه بیاد بگه من لوسم!!!! یعنی فقط جرات کنه! 

نظرات 4 + ارسال نظر
کوکب خانم یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ب.ظ

باور کن آدم وقتی مستقل می شه با سوسک ها همزیستی مسالمت آمیز پیدا می کنه :)))))))

ببخشید، نمی تونم باور کنم!!

* دختر هم دخترای نسل ما!!! با هیچ سوسکی زندگی مسالمت آمیزی پیدا نمی کردن! شما واقعا مال چه نسلی هستین؟!!!

غزل یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:36 ب.ظ

اگه تهران بودی من به شرط دریافت مز د اینکارو می کنم :D

چرا که نه!! منتها به نظرت سوسکه وایمیسته تا تو بیای؟!! راه حلش اینه که بیای هم خونه ام بشی؛)

ناشناس دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:22 ب.ظ

می گن یه قطره ای اومده، باید سوسکه رو بگیری و هفته ای 3 بار از این قطره بچکونی توی چشماش. سوسکه بعد از سه هفته می میره!!

اوه! شما تو سیستم تون اینجوری سوسک می کشین؟! اوه، چه خارجی!!! ؛)

کوکب خانم دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ق.ظ

من متولد 59 هستم. فعلا هم با سوسک و هر نوع جانور و حشره و حیوان خانگی همزیستی مسالمت آمیز دارم چون می دونم در غیر این صورت باید با یک مرد همزیستی غیر مسالمت آمیز داشته باشم که تا امروز سوسک رو ترجیح دادم :)))))

من راه سوم را برگزیده ام! زندگی مسالمت آمیز با یک زن. منتهای مراتب هنوز هیچ زنی را نیافته ام که قادر باشد سوسک بکشد و از من بابت اش پول نخواهد!!
* تورم و گرانی است. سوسک هم زیاد است. نرخ سوسک کشی هم بالا رفته. و مجارجش به دخل و خرج من نمی خورد;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد