سبیل هایم

آن روز که به نشانه ی اعتراض گیس مان را چیدیم، هیچ احساسی نداشتیم. اما دیروز که به نشانه ی خشم، ناخن هایمان را از بیخ چیدیم، امروز شدید احساس کچلی داریم:))

پیوست: موقع اس ام اس زدن، احساس گربه ای را دارم که سیبیلش را چیده باشند!

نظرات 3 + ارسال نظر
تی تی شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ب.ظ

عیب نداره آقا جون ، سبیلهات هم در میاد! :دی

حالا چرا خشمگین می شی ناخن می چینی؟!

از لحاظ روانشناسی یه جور عکس العمله!!! باعث میشه اون لحظه احساس بهتری پیدا کنم!

ناشناس دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:47 ب.ظ

چطور مگه؟ موقع تایپ کردن انگشتات روی کیبرد قیلی ویلی میره؟

:دی

اون دل آدمه که قیلی ویلی میره:)) انگشتان روی کیبرد احساس کوتاهی می کنه فقط!!! گاهی هم لیز می خوره! گاهی احاس میکنم الان می خورم زمین اصلا:دی

ناشناس دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ب.ظ

راس می گی من باز حسین فهمیده و دهقان فداکار رو با هم قاطی کردم!! حالا خداییش این جواب رو داشتی تایپ می کردی چند بار انگشت هات احساس کوتاهی کرد؟! زمین که نخوردی احیانا؟!
:دی

چرا! یه بار افتادم تو جوب! دو بار هم خوردم به دار و درخت:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد