یه بار امتحان کن، اینقدر کیف میده

از هرچی که خوشتون نمیاد پاکشون کنید. ایمیلایی که ناراحتتون میکنه رو پاکشون کنید. آدمایی که یه زمانی براتون خیلی مهم بودن، اما الان باعث استرس یا فشار عصبی میشن، اصلا عیب نداره، حذفشون کنید. اس ام اس های آدمایی که دوسشون ندارید، یا اس ام اس هایی که ناراحتتون میکنه، پاکشون کنید. دفترچه یادداشت قدیمی تون، یا همونی که همین دیروز خریدینش، می ترسین از چیزایی که توش نوشتین؟ یا ناراحتتون میکنه؟ خیلی راحت پاره اش کنید. با لذت پاره اش کنید. یه چیزایی رو، یه حرفایی رو دوست ندارین بشنوین؟ عیب نداره، نشنوین، یعنی گوشتون رو جوری بار بیارین، که اگه یه حرفی ناراحتش کرد، بقیه اش رو به صورت خودکار، نشنوه، کلا بشه دروازه! کی گفته پاک کردن صورت مساله اشتباهه؟!!! اگه مساله ای اذیتتون کرد، کل سیستم رو بندازید دور، پاکش کنید، حذفش کنید، حتی اگه می تونید نابودش کنید. اینقده کیف میده! 

نظرات 4 + ارسال نظر
نگین جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ

وای... عاشقتم
دقیقا من چند روز پیش این کارو کردم
بعدش کلی عذاب وجدان گرفتم ، اما الان که دیدم یک نفر
دیگه هم اینطور فکر میکنه کلی خوشحال شدم.

نمی دونم دور ریختن خاطرات، کار درستیه یا نه. اما اون لحظه پر از خشم و لذته. اما بعدش آدم انگار دچار دوگانگی پشیمانی یا فراموشی میشه.

علی جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ب.ظ

امتحان کردم این راه رو، میدونی. هممممم ... دردناک است الان که به اش فکر می کنم. اینکه آدم نتواند به گذشته اش نگاه بیاندازد دردناک است.

اوهوم، گفته بودی.

ناشناس یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:04 ب.ظ

کارآگاه گجت یادته؟
این از اون ‍‍پیام‌ها نیست که خود به خود نابود می‌شن؟!
:دی

یادمه!!! پیام هاش رو هم که خودبخود نابود میشد رو هم یادمه. اما ربطش رو ؟؟:دی :دی فک کن!

تو بامزی رو یادته؟:دی:دی:دی (خوشم میاد هی این سوال رو بپرسم:دی)

نگینツ یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

واااااااااو چه جالب منم دقیقا چند روز پیش همین کارو کردم! مدارکشم تو وبلاگم موجوده ! اینقد ذوق کردم که دیدم یکی دیگه مثه من فک میکنه و من خل نشدم که نگووووووووووووووو

آره، معلومه شبیه خودمی. چون اقلا تا ساعت 2:29 صبح بیدار بودی!! بعدشم مثل خودم حواس پرتی، چونکه قبلا واسه این پست کامنت گذاشته بودی:دی:دی:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد