و این عشق است که آدم را اسب می کند

 

 

پیوست: "کودکی نیمه تمام" از "کیومرث پور احمد" 

پیوست شیرین: همین چند شب پیش بود که آرزو کردم، کاش قبل از خواب یکی برایم کتاب می خواند. کسی کتاب که نخواند اما این بود که خواب دیشبم را شیرین کرد. 

 

پی نوشت: محض اطلاع، یک فایل صوتی، بالای این پست چسبیده که باید برین گوش بدین!!!! (معلومه که اجباریه!!!)

نظرات 6 + ارسال نظر
علی دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:43 ق.ظ

صدای یارو چه ضایست!

:) دقیقا! اما قصه اش فوق العاده است. نمی تونی انکار کنی! می تونی ؟






راسش باورم نمیشه گوش دادن به یه فایل صوتیه یک ساعته، در دایره حوصله ی تو قرار بگیره!(نمی دونم، شایدم بگیره)

جاوید دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:48 ب.ظ http://javid-a.ir

من نصفه گوش دادم داستان یه آدم احمقه که به دوست داشتن دوران کودکیش می گه عشق !

اونم چون اجباری بود نصفه گوش دادما ! :دی

این یه قانون نانوشته بود پیش خودم، که تا یک نفر پیدا نشه که این قصه را گوش بده، تا اون موقع ننویسم!! مرسی که گوش دادی.

چطوره یه کم لطیف تر به این دنیا نگاه کنی:)

[ بدون نام ] دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ب.ظ

کاشکی همه چی همین قدر زودو راحت شیرین بشه....

کی شیرین و راحت شد؟!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ق.ظ

خوابتو گفتم...منظورم قصه نبود...

می خواین شما اسمتونو هم بنویسین؟:دی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:44 ب.ظ

نوچ :دی

چه جالب!!! آشنایی؟!

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ق.ظ

یه غریب آشنا...همیشه می خونم اینجا رو اما هیچ وقت کامنت نمی ذارم....

هر جور راحتی. فقط امیدوارم از اون آدمای آشنایی نباشی که من دلم نمی خواد که اینجا رو بخونن و یواشکی می خونن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد