کهیر

به شخصه ترجیح می دهم صبح ظهر و شام، هر وعده 2 بار به من فحش خواهر مادر بدهند، اما فقط یکبار، فقط یکبار جلوی من جانماز آب نکشند!!! 

پیوست: یعنی اینقدر به این مقوله آلرژی دارم.

نظرات 5 + ارسال نظر
دهان پاره سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ق.ظ http://www.moanas.blogsky.com

جا نماز آب کشیدنم مثل فحش خواهز مادره

همه ی حرف من این بود که این یکی بدتره!

علی سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ق.ظ

تیتر های خسته ای جدیداً استفاده می کنی، قبلاً اینجور سلیقه ای نداشتی!!

الان کدوم یکی از تیترهای من تیتر "خسته ای" هستن؟!! یعنی الان این "کهیر" خسته ایه؟!!

غزل چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ق.ظ

فشار خون آدم رو می بره بالا. اما شما حرص نخور

علی پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ب.ظ

این خسته، چیز بدی نیست، یکجور حالتی ست که آدم دلش قیلی ویلی می رود وقتی که می بینتش، یک حالت "اولد فشن" که خیلی "آنتیک" هست!

*. تخسیر فرهنگستان ادب فارسی ست که معادل اینها می شود "خسته"!

منظور ایشان احتمالا "تقصیر" بوده که با لحن کودکانه ی "تخسیر" بیان شده.
اگر نه که یکی بیاید تخسیر را معنی کند حالا!! (عجب ادبیاتمان ضعیف است ها!)

مثل هیچکس یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ http://paaeez.blogsky.com

مثل اینکه این روزها همه این مرض مصری رو گرفتند
بیچاره ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد