پروردگار محترم،نه، تو فکر کرده ای خیلی هنر کرده ای که آدم ها را از خواسته ها و آرزوهایشان فرسنگ ها دور نگه می داری که صلاحشان نیست!!!الان باید متشکر هم باشیم؟!!! هنر را زمانی کرده اید که آن صلاح لعنتیمان را که راه به راه توی سرمان می کوبید،آن جهت لعنتی ترش را در راستای خواسته ی دلقکانت قرار دهید! (نه،تو فکر کرده ای ما چیزی بیش از دلقکیم؟ !)

 

پیوست:نه پروردگار محترم.اینجوری نمی شود.من زیادی حالم خوش نیست،شما هم که فتبارک الله،خفن افتاده اید روی دنده ی لج و جلوی پای من سنگ اندازی می کنید.اینجوری هیچ رقمه آبمان توی یک جوب نمی رود.

نظرات 2 + ارسال نظر
غزل یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:02 ب.ظ

بله همون فتبارک الله، شما حرص نخور من خودم با خدا صحبت می کنم یکم کوتاه بیاد!

غزل،یعنی اون خونسردیت دل منو برده!

پریا سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:23 ب.ظ http://paaryaa.persianblog.ir/

سلام خوبی؟یه ماهی میشد به نت دسترسی نداشتم...دلم برای انجا تتنگ شده بود....منم حالم به هم میخوره از بس خودمو گول زدم که حتمکا حکمتی بوده یا به صلاح نبوده و .....گول زده اند...گول میزنیم خودمان را

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد