بررسی های اخیر وجود بیماری کشف نشده ای را نشان می دهد که اکثر مواقع در خوابگاه دختران رواج دارد.این بیماری اگرچه واگیردار نبوده اما همه گیر می باشد. و علائم اولیه خود را با گفتن این جمله نشان می دهد:"هیشکی منو دوست نداره!".بررسی های بیشتر نشان می دهد که این بیماری در فصل امتحانات فراگیرتر بوده و احتمال آن می رود که پس از طی شدن فصل ذکر شده،بیماری خودبخود برطرف گردد!

 

پیوست: نداریم!

نظرات 7 + ارسال نظر
پسریخی یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:53 ب.ظ http://iceb0y.wordpress.com/

برخی از محققین بر این عقیده‌اند که این بیماری در خوابگاه‌های پسرانه نیز شایع است لیکن محدود به فصل خاصی نبوده و بدون الگوی مشخصی در بین بیماران روئیت شده است. تحقیقات برای پیدا کردن علت و الگوی زمانی روی دادن این بیماری همچنان ادامه دارد. وی افزود خوب است که یبوست ندارید!

بر اساس بررسی های قدیم و جدید بیماری ذکر شده توسط شما ،فقط در خوابگاه پسران رویت می شود.همین است که اساسا نه پیوست داریم و نه .....
(من موندم تو اینو چجوری نوشتی!!)

پسریخی یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:45 ب.ظ http://iceb0y.wordpress.com/

وی ادامه داد، یک لحظه به این رابطه‌ی شگفت‌انگیز پی بردیم که اگر از هرکدام از حروف اول و دوم عبارت پیوست یک نقطه کم کنیم به واژه‌ی غریب و نامانوس یبوست می‌رسیم. وی همچنین یادآور شد از لحاظ ریخت‌شناسی و ضمن استفاده از فونت تاهوما تفاوت این دوکلمه با چشم غیرمسلح به سختی قابل مشاهده است.

ما از همان اولش هم می دانستیم شما چقدر شگفت انگیز هستید!

parYa یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 ب.ظ

خوبه دیگه...یه بیماری کشف کردی...طول درمان دادی...روش درمان گفتی...به بشریت کمک کردی....جمیع دانشجویان رو آسوده خیال کردی...سلامتمون رو تضمین کردی...حللله دیگه

صلوات!

طبیب الاطباء للبلد فضة سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:04 ب.ظ http://silverheart.blogfa.com

شما یه لیوان آب خنک بخور ... یه زنگ به دوستان بزن ... حالا حالا ها از این بیماری های مسری در امان خواهی بود!!!

آهان! امری باشه!!!!
من اگه می دونستم تو دیروز همچین کامنتی گذاشتی...........
(بقیه اش دیگه رسما سانسور)

نقره ای چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:56 ق.ظ

خب نخور ... مریض که شدی ... ۲۴ ساعت به ته عمرت که مونده بود، تعریف کن چی کار می کنی!!

جاوید چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:00 ق.ظ http://javid.blogfa.com

سلام
این هیچکی منو دوست نداره کپی رایت داره ! جمله انحصاری من بوده ! که شما با کمی دستکاری مثل این کالا های چینی کلمه هیچکی رو به هیشکی تغییر دادید ! البته شاید تلفظ این واژه توسط خانوم ها به صورت هیشکی باشه !!!! : )))

یه نکته تصاویر بالای وبلاگتون رو جایی آپلود کردید که برای اکثر ایرانیان سایتش بستس . پیشنهاد می کنم عکس ها رو جای دیگه آپ کنید ....

این اتفاقا جمله ی انحصاری هم اتاقی منه!!!! که اولین مورد بیماری در ایشون مشاهده شد.
البته اگه هیشکی شما رو هم دوست نداره،گمون نکنم جامعه ی پزشکان و محققان ایرادی در اون ببینن!!!!

غزل چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ب.ظ

البته این بیماری از هر نوع 4 دیواری که 4 دیواری مربوط به خونه پدریت نباشه ، سرایت می کنه! اما علما کلا سیستم مخابراتی رو برای مبارزه با این بیماری انسان افکن اختراع کردن از هر نوع این سیستم اعم از تلفن موبایل اینترنت ، پیام کوتاه ، پیام بلند می تونی استفاده کنی!
به طور مثال هر وقت خدای نکرده علائم کوچکی از این بیماری دیدی یه میس کال بزن اینجا، زنگ می زنم چرت و پرت می گیم پشت سر اون دوست طبیبت سه سوته بیماری از کلت می یوفته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد