Keo

فکر نمی کنم همه اینقدر مثل من بیغ باشن و از دنیا عقب!به هر حال،اینجا سایتیه که می تونید برید پیام های خودتونو برای آدمای ۵۰ هزار سال دیگه بفرستید.سال ۲۰۰۹ این پیامها توسط یه ماهواره به فضا فرستاده میشه و ۵۰ هزار سال دیگه به زمین برمیگرده!...فکر میکنید تا ۵۰ هزار سال دیگه زمینی وجود داشته باشه؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
خاک‌نهاد پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:34 ب.ظ

جالب بود... سر زدم بهش...

ققنوس شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ق.ظ

من یه همچین چیزی یادمه ولی قضیه ی چند سال پیش بود...شایدم یه چیز دیگه بوده!... الان یادم نمیاد که چیزی نوشتم یا نه!... فقط میدونم که به اینکه چه حرفی دارم بزنم خیلی فکر کردم...
۵۰ هزار سال؟ زمینو نمی دونم ولی احتمالا انسان ۴۹ هزار سال قبلش خودش خوردشو منقرض کرده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد