لیاقت هم خوب چیزیه...

***من دلم نمی خواد پنجره اتاقم باز باشه،من دلم نمی خوای هوای لطیف ملایم بهاریِ خاکی و دودی!! شده وارد اتاقم بشه.من دلم نمیخواد توی اتاقم صدای ماشین،موتور،دوچرخه یا صدای پچ پچ دختر پسرای جوون،یا بچه های سه چهار ساله که با بابا و مامانشون اومدن گردش،بشنوم.دلم نمی خواد اونا هم صدای ترانه ها و آهنگ هایی که گوش میدم رو بشنون.من دلم سر و صدای پسر بچه های شیطونی که از مدرسه برمیگردن رو نمی خواد.من دلم دیدن ماه و ستاره هایی رو که با ساختمون رورویی پوشیده شدن، رو نمی خواد.من دلم حریم خصوصی رو می خواد.دلم سکوت رو می خواد.دلم اتاق دنج می خواد.پس لطفا اینقدر نیاین توی اتاق من،و پنجره اش رو چهار طاق باز بذارین....

***یکی از مزیتهایی که بلاگ اسکای داره اینه که وقتی برای وبلاگی کامنت بذاری،توسط صاحب بلاگ،اون کامنت باید تایید بشه تا روی بلاگ نمایش داده بشه.راستشو بخوای من خیلی عذاب وجدان میگیرم وقتی جایی کامنت میذارم و خودش ثبت میشه،بدون اینکه صاحب بلاگ بتونه اون رو ثبت یا حذف کنه.یه جوری احساس میکنم طرف باید زورکی پذیرای نظرات گوهر بار من باشه!!!!!!!

***ببین،درسته که تیم ایران فقط سه دفعه تجربه حضور در جام جهانی رو داشت.درسته که پرتغال و مکزیک خیلی بیشتر تجربه داشتن و اینا.ولی همه اینا دلیل نمیشه ایران اینقدر مفتضاحانه ببازه.چطور کره میتونه از فرانسه مساوی بگیره.اما ایران باید اولین تیم آسیایی حذف شده باشه.اگه ایران هر دو بازیشو با اختلاف دو گل باخت،بخاطر بی تجربگیش نبود،بخاطر بی عرضگیش بود.بخاطر مربی سطح پایینش بود(همه خوب یادشون میاد برانکو کمک مربیِ مربی ای بود که حتی نتونست ایران رو به جام جهانی برسونه).این مربی اونقدر بی لیاقت بود که نتونست تیمو به اون قدرت جسمانی برسونه که بتونن حداقل نود دقیقه بدوَن(توجه دارین که از 5 گل خورده ایران،4 تاش،تقریبا 15 دقیقه پایانی بازی بود).حالا تکنیک و تاکتیک که دیگه پیشکش همه.و البته بی لیاقتی بازیکنای تیم که دیگه جای خود داره.(بازم توجه داشته باشین که ما دو تا از گلها رو از روی اشتباهات فردی بازیکنان خوردیم).در ضمن من هر چقدر هم که دلم بخواد ایراد میگیرم و نظر میدم،چون اون تیمی که مفتضحانه حذف شد،تیم کشور من بود نه کشور همسایه!!!!! دلم هم نمی خواد هر اتفاقی که روی میده قانع باشم و فقط بگم تیم ما تجربه نداشت.دلم میخواد بگم تیم ما علاوه بر تجربه،عرضه هم نداشت،لیاقت هم نداشت.این تیم حتی غیرت ملی هم نداشت. این تیم هیچی نداشت...

نظرات 1 + ارسال نظر
سکوت دیوار.. سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:39 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
آدمها آزادن هر جوری دوست دارن باشن البته اگر به هم آسیب نرسونن
بابا خوب شد صعود نکردند رئیس جمهور می خواست از پوله بی صدای این ملت ۵۰ میلیون بهشون بده که نشد
آره فعلا هیچ کس لیاقت شاد کردنه ۷۰ میلیون ایرانی را نداره..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد