یک...من نمی دونم با اینکه دیگه کنکور ندارمو نباید دیگه درس بخونم،چرا همچنان وقت کم میارم!!نمیشه شبانه روز رو مثلا 28 ساعتش کرد؟؟بهتره ها؟

دو...من نمی تونم خوشحالی خودمو از خرید یه گردنبند تمام فیروزه خوشرنگ خیلی خوشگل پنهون کنم و از همین جا خوشحالی خودمو هورا میکشم!!!!!(دوستان اجازه دارن به عقل و شعور من شک کنن.از نظر من ایرادی نداره!!)

سه...نود درصد قول میدم که اسپانیا قهرمانه.حالا یا اسپانیا یا آرژانتین...چشمم هم آب نمی خوره که روز شنبه بازم ایران مفتضحانه نبازه!!!حالا درسته که تعداد مجسمه های تیم ملی کم شده،ولی به هر حال هر مشکلی یه شبه حل نمیشه... و آیا این آقای برانکو توی این چهار پنج سال بجز کنگر خوردن،اصولا به کار دیگه ای هم پرداخته بودن؟!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
تامی جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 ق.ظ http://barname.blogsky.com

سلام
ایتالیا قهرمان میشه
اونم فقط با توتی جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد