دودورو دودودو ایران

من نمی دونم چرا شایعه شده برزیل قراره قهرمان بشه!!!هرگز،عمرا،ابداً.تا ایران عزیز هست،برزیل چرا؟؟کریمی و مهدوی کیا و زندی مصدوم هستن،که نیستن!!!!تازه تا تیم آدم شخص شخیص متشخص بسیار جوون!!!آقای دایی رو توی تیمش داره،که دیگه غم نداره.....حالا از شوخی گذشته هر چقدر هم که تیم ملی آدم دست و پا شکسته و کهنسال داشته باشه،به هر حال دلیل نمیشه تیمش حداقل به دور دوم نرسه.پس دودورو دودودو ایران......من به شخصه قراره دق کنم اگه بازم برزیل قهرمان بشه،از اون بدتر انگلیسی ها.البته نگرانی ای در مورد آلمان ندارم،چون اونا که هرگز قهرمان بشن. در ضمن هنوز ایتالیای عزیز نازنین که نمرده! آرژانتین یا فرانسه هم می تونن نایب قهرمان بشن.به هر حال گزینه انتخابی ما برای قهرمانی همچنان ایرانه!!!!پس دودورو دودودو ایران...... دودورو دودودو ایران......

راستی دیدی؟دیدی آقایون رضا زاده و ساعی و جمعی از هنرمندان رو به عنوان یار دوازدم بردن آلمان،اونوقت منو یادشون رفته ببرن!!! آخه یار دوازدم، بدون من چه فایده ای میتونه داشته باشه!!یالا برگردین منو با خودتون ببرییییییییییییییین......

نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:22 ب.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

خب بهرحال باید یه نمایندگی بذارن تو ایران جهت تبلیغات...واسه همین نبردنت فیروزه جون!! من حاضرم جات دودودو کنم تو بری... :))))

اشکان یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:36 ب.ظ http://a5hkan.blogsky.com

سلام
من همین جا قسم می ورم اگه ایران قهرمان بشه نه نه نه ببخشید قهرمانی پیشکش به یک چهارم برسه به هر جایی
که خوش داشته باشی بفرستمت ...
اما اگه نرسه....؟

در باره غیبی!!که میفرمایید انتطار دارین شما رو کجا بفرستیم!!!من فوقش برایتان چهار تا دودورو دودودو اشکان میفرستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد