**من موندم این خانم تهمینه میلانی چطور تونسته بود از دو تا ماست!! بازی بگیره.اینجاهاست که معلوم میشه کارگردان یعنی چی!!!

**این ترانه های قشنگی که آقایون هنرمند فوتبالیست به مناسبت جام جهانی خوندن،به طرز قشنگی جفنگ از آب در اومده!!!من خواهشمندم حتما یکبارم که شده حداقل فیگورهای زیبای عزیزان رو ببینید.در ضمن این آقای عصار که دیگه واقعا ترکوندن!!جا داره کمال تشکر رو ، از ای همه سلیقه داشته باشیم.عزیزان خسته نباشید...

**مهم نیست که چی فکر کردی،مهم نیست که چی برداشت کردی،مهم نیست چی گفتی،مهم نیست که پشیمونی.فقط لطف کن چند روزی آروم بگیر و ساکت باش.قول میدم همه چی درست بشه.کاش میشد بهت گفت...

** بی صبرانه منتظر شروع جام جهانی هستیم...دمت گرم جام جهانی!!!!!

**امشب من یک جوری شده بودم.

مادرم هر وقت این جوری میشود می گوید دلم گرفته است.

من فکر میکنم دل من با پیچ گوشتی باز نمی شود.

من فکر میکنم دل من با هیچ تلمبه ای هم باز نمی شود.

من خیلی خیلی سردم بود.

من می خواستم پایین برگردم.

اما تصمیم گرفته بودم بالا بمانم.

من تصمیم گرفته بودم یخ بزنم.

زیرا من میدانستم فقط آدمهایی که یخ زده اند دلشان باز است.

«سلماز دریانیان-از کتاب شاید اسم من...»

متمم:به ظاهر بچه گونه این متن نگاه نکنید،این کتاب،کتاب برگزیده کتابخانه بین المللی مونیخ شناخته شده.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد