**زندگی آروم خوبیه.دوست ندارم تا مدتی دچار تغییر بشه.

**من هر چی تلاش کردم اسم شاعر این شعر دو کاج رو پیدا کنم،نیافتم.حدس هم میزنم این اسمی که من پایین شعر دو کاج نوشتم،شاعر "باز باران" باشه.به هر حال....

**خیلی عجیبه(یعنی خیلی خیلی عجیبه).قالب این وبلاگ رو من روی وبلاگ آزمایشیم قرار داده بودم.ولی من نمیدونم چه جوری به این وبلاگم منتقل شده!!!!!!!!!!!!!!!!!به هر حال کار منو حدود دو روز جلو انداخته.

**چه جنگل ها از زمین کنده

قتل عام

نابود

و حلقه حلقه شده اند

چه جنگلها قربانی شده اند

برای خمیر کاغذ میلیاردها روزنامه

که هر سال توجه خوانندگان خود را به

خطرات تخریب تخریب بیشه ها و جنگل ها جلب می کنند.

«ژاک پرور»

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد امین دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:15 ب.ظ http://maghsoodipoor.blogfa.com/

سلام
متن خیلی شنگی بود
به یاد تبلیغ روی کبریت ها افتادم که گفته هر درخت چند تا کبریت میده.
به منم سر بزن.

مریم دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:31 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

فکر کنم درست نوشتی.
شاعر بازباران که گلچین گیلانیه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد