1- آهایییییییییییییی ملت!بدونین که این آدمای ننر شرکت،بهم مرخصی نمیدن.آهااااااااااااااااییییییییی ملت،بدونین که من مظلوم واقع شدم.بدونین که حق و حقوق من لهی (له ای)شده.(البته اینا همش تو مایه های کولی بازی بود.اگه جناب رییس تشریف داشتن،میدونستم چه جوری مرخصی بگیرم(یه چیزی تو مایه های "زور" و اینا))
۲-به خاطر باخته شدن در یه شرط بندی،اسم این وبلاگ به مدت یک هفته تغییر نام پیدا کرده.پرسش بیجا مانع کسب است.لطفاً مجدداً شماره گیری نفرمایید.
۳- اهم اهم.پنجم خرداد جشن فارغ التحصیلی من میباشد.(نه اینکه بقیه دانشگاه ها اصلاً جشن فارغ التحصیلی نمیگیرن،گفتم که کمی افه اومده باشم!!!!)
۴- زبان فرانسه به طور خلاصه:زبان انگلیسی،فقط به جای ""R حرف "غ" را تلفظ نمایید.واقعاً که هیچی زبان شیرین و روان فارسی نمیشه.فارسی را هم پاس بدارید.
۵- من نمایشگاه کتاب میخوام.
۶- نخیر،این استاد محترم اصلاً قصد ندارن سه تار منو درست بفرمایند.دیگه داره میره دادم در بیاد.
۷- روزهای کاری امروز،بسیار مزخرف،کند و غیر قابل تحمله.آقای مدیر گروه نق میزنه و البته من هم.پروردگارا به من و خانم همکار و آقای مدیر گروه،جمعاً صبر عطا فرما.در ضمن پروردگارا منو ببخش و بیامرز!!!
۸- نق میزنم.بد اخلاقم.صبحانه زیاد میخورم.تحمل تعداد زیادی از آدما رو ندارم.لوس و ننر و مزخرف شدم.و البته بقیه هم خاله زنک.همه ی اینا رو گفتم که بدونین و بدونم که ما آدما،آدمای خوبی نیستیم.پس الکی اینقدر ادعا مون نشه لطفاً.

نظرات 5 + ارسال نظر
شیرین و اردشیر (گل و گلدون) دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:24 ب.ظ http://www.gologoldoon1.mihanblog.com

درود دوست گرامی وبلاگ زبیایی دارید می تونیم با شما تبادل لینک کنیم؟

ترمه دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام. چه جالب! کارت منم درست دم فراغت گم شد.فکر کنم مد باشه!

علی رضا دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:32 ب.ظ http://my-spring.blogspot.com

ما هم ۱۰ خرداد فارغ میشیم. یعنی جشن فارغ التحصیلی داریم.

ققنوس سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:38 ب.ظ

۸- خوبه حداقل تو یکی جرات اعتراف داری !

نقره ای ۲ شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:24 ب.ظ

من چرا تو اون لیست اون بغل اخراجی شدم؟؟ کلاس شعرت چه خبر؟؟ آآآآآآآآآآآآآآآآآآ ... کجاست این جشن فارغ التحصیلی ... ما هم بیایم شیرنی بخوریم؟؟؟ جدی میگم!! من که پایم بیام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد