من نمیدونم این کارت دانشجوییم،حالا چرا موقع فارغ التحصیل شدنم گم شده(نه،من خیلی وقته که پروژه ام رو دفاع کردم،بلکه فقط دنبال فارغ التحصیل شدنم نرفتم).حالا باید صد جور جنگولک بازی رو انجام بدم تا المثنی برام صادر کنن.(ای الهی بترکی طالع روشن من!!)
سیم دوم ستارم پاره شده.(البته استاد محترم این بلا رو سرش آوردن.کسایی که منو میشناسن میدونن من چقدر با وسایلم محترمانه برخورد میکنم،و این جور رفتارا از من بعیده).به خاطر همین دلم الان کوچولو شده.
میدونی بعضی چیزا رو نمیشه نوشت،هر چقدر هم که چندان خصوصی نباشه و هر چقدر هم که دلت بخواد شروع کنی همه ی ماجرا رو بگی و کمی دق دلی در بیاری.ولی واقعاً بعضی چیزا رو باید محکم نگه اش داری.مثل دعوایی که با جناب مستر رییس داشتی.
میدونی،دلم مهمونی دوستانه میخواد.اوهوی دوستای من،چرا منو خونتون دعوت نمیکنین؟؟؟!!!(من دیگه چقدر پررو ام!!!!!!!!!!!!!!)
اگه بدونی امروز چقدر سر خانم همکار،محترمانه نق زدم!!!! طفل معصوم کوچولو ی نازنین.چقدر عذاب وجدانم الان.قول میدم دختر خوبی بشم.

نظرات 5 + ارسال نظر
ققنوس پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:33 ب.ظ

من با اینکه رفتار ملایمت آمیز با هیچ چیزی ندارم ولی با این حال تاحالا سیم گیتار پاره نکردم ! کلاسیک چرا ... اونم خودش شد به من ربطی نداشت ... ولی تا حالا سیم الکتیک پاره نکردم ... باید سعیمو بکنم ببینم میشه :D

علی رضا جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:14 ق.ظ http://my-spring.blogspot.com

چه عجب! اول سلام / من ستارم سالمه /میخوای بهت بدمش؟/فعلا تمرین نمی کنم./خونمون که نمیشه ولی من با دختر خاله ام میرم کوه/ اگه دوست داری با ما بیا/همین

مسیح جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:57 ق.ظ http://aaddee.blogsky.com

سلام

پاره سیم سه تار ، گم شدن کارت دانشجویی ، بگو مگو با جناب رییس ، اینا همشون اتفاقاتی عادی هستن که می تونن ما رو برای رویارویی با اتفاقات بعدی زندگیمون آماده کنن

سعی کن به همشون به چشم یه نوع تجربه و آموزش نگاه کنی یه نوع کارورزی یه نوع ورزش برای ورزیدگی تو موقعیتهای جدی تر زندگی ...

...

سربلند بمونی و ایرونی

خط جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:34 ب.ظ http://3line.blogspot.com

یاد دستم به ماهور می رود دلم شور می زند افتادم.

ساده یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:33 ب.ظ http://sade.blogsky.com

الان اینجا درد و دلهای صادقانست یا ترنج؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد