من خوب:

-فرش طرح گبه

-کیف

-مانتو

-جوراب

-شلوار لی

-جامدادی

-مقنعه

-خودکار صورتی و بنفش

-کمپوت توت فرنگی

-کتاب همراه با کامپیوتر

--کفش

-...

من بد:

حالا منظور...

من خوب:

همه شون خرید امروزت بودن...

من بد:

که چی حالا...

من خوب:

تو همه اینا رو نداشتی؟؟...

من بد:

حالا....

من خوب:

مسخره...هر چی میخوای با ادب باهاش حرف بزنی نمیشه.اصلاً به روی خودشم نمی یاره.میخوام بگم تو موجود بی خود،مصرف گرا،به درد نخور و بی توجه ای هستی...

من بد:

عمه اته

من خوب:

تو وقتی داشتی اینا رو میخریدی،به این فکر میکردی که کی باید پول اینا رو بده...

من بد:

خب خودم دادم...

--تو کار میکنی؟حقوق داری؟گنج پیدا کردی؟

--اولاً با ادب باش،بعدشم خب نه.از پول ثبت نامم برداشتم....

--بابای تو تاجره؟بابای تو سرمایه داره؟بابای تو کارخونه داره؟بابای تو گنج پیدا کرده؟

--نه.

--پس چه مرگت بود که این همه خرج پشت دست بابات گذاشتی.آشغالِ بی فکرِ مصرف گرایِ بی مصرف..

--اوهوی...اولاً بخوای بی نزاکت باشی از ذهنم پرتت میکنم بیرون!!بعدشم،خب منم احساس دارم،میخوام نو و شیک برم دانشگاه...

--خجالت بکش.چه روشم میشه دلیلش رو بگه،بچه پررو...برو گمشو اصلاً نمیخوام ریخت منحوست رو ببینم.

--هی هی ...تو مثلاً خیر سرت منِ خوبیا،بعدشم تو موقعی که داشتم اینا رو میخریدم کدوم گوری بودی؟

--مگه تو گذاشتی،با چنان سرعتی عمل کردی که هیچکی به گرد پات نمیرسید...بعدشم،مگه تو عقل نداشتی،شعور نداشتی...وقتی داشتی اینا رو میخریدی یه ذره به این بابای کارمندِ حقوق بگیر فکر کردی؟

-اولاً بابا که حالا ورشکست نشده...بعدشم معلومه که متولد ماه تیری،خسیس...

--اِ اِ...ولخرجی هاش رو کرده،تهمت هم میزنه،متاسفم برات...واقعاً متاسفم..خودت رو اصلاح کن...

--اصلاً به تو چه فضول

--گندت بزنن،دو ساعته دارم ور میزنم تا یه کم اصلاح بشی ....

--

..........................................

والا من همه جور مدل نصب ویندوز xp رو یاد گرفتم الا این مدلی که الان میخوام...ببینید من میخوام win98 رو به طور کامل حذف کنم و یه win xp روی xp قبلیم بریزم.در نظر داشته باشین که پارتیشن بندی و فرمت هم به درد نمیخوره چون من اطلاعاتم رو میخوام.حالا میشه بگید چی کار باید بکنم؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
ققنوس سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:34 ق.ظ

خوبه راست ميگه ...
در مورد اون آخريه هم نمی دونم ...اگه دیتات رو لازم داری خوب بک آپ بگير بعد فرمت کن ...

آرمین سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 08:00 ق.ظ http://www.Armiin.blogsky.com

سلام - میتونی با یه دیسکت استارت آپ داس، سیستم و بیاری بالا، بعدش از توی داس ویندوزت و دیلیت کنی بعد
با یه 30 دی بوت ایبل ویندوز XP ، ویندوز و نسب کنی.

نقره ای سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 11:58 ق.ظ http://silverheart.blogsky.com

من بد: اطلاعات میخوای چه کنی؟ فرمتو عشقه!!
من خوب: میتونی هارد به هارد کنی بعد بازم فرمتو عشقه!!
من من: خب من معمولا فرمتو عشقه!!
من تو: میتونی با هارد من هارد به هارد کنی بعد فرمتو عشقه!!
تو من: خب معلومه دیگه! ۶ تا X پی رو هم هوار میکنی آخرش هم فرمتو عشقه!
من ما:دکتر هنوزم بهم میگه:آفرین پسر خوب! چون من همش میگم ... فرمتو عشقه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد