-1 بقیه دیروز: یه نگاه معصوم؛یه صورت موش مرده(نه موش خورده؛چون معنی شون خیلی با هم فرق داره)؛میتونه یه فرد رو وادار به معذرت خواهی کنه؛حتی اگه اون فرد؛در اون گناه هیچ تقصیری رو مرتکب نشده باشه.و این موضوع اهمیتی نداره اگه اون موش مرده؛یه کارآموز فسقلی باشه و اگه اون فرد؛مدیر عامل یه شرکت بزرگ کامپیوتری باشه؛روی کامپیوتری تاکید میکنم؛چون خوب میدونید که کسانی که تا اندازه ای روی کامپیوتر تسلط دارن؛با چه شدتی از دماغ فیل افتادن؛میزان بزرگی اون فیل رو هم خوب می تونید حدس بزنید؛چون همه شما تا اندازه ای روی کامپیوتر تسلط دارین؛(امیدوارم بهتون برنخوره...).البته منم با بزرگی اون فیل آشنا هستم که البته دلیلش تسلط من بر کامپیوتر نیست(چون در مورد من؛قضیه درست برعکسه و این کامپیوتره که بر من تسلط داره...).دلیلشم اینه که من دختری هستم که بینیم رو سر بالا نگه میدارم(منظور نویسنده عمل شدن بینی نویسنده نیست بلکه مغرور بودن او است)؛و کاملاُ تسلط دارم بر اینکه همه رو مجبور به معذرت خواهی از خودم کنم(البته به شرط اینکه بخوام...).البته حقیر باید اعتراف کنه که در یک مورد(فقط در یک مورد)نتونسته طرفش رو وادار به عذر خواهی کنه و نمیدونید به خاطر این موضوع چقدر احساس گناه میکنه.... -2کسی که میره کارآموزی؛یه greeting card براش نمی فرستند که توش نوشته باشه congratulations on your new job !!!!!!!!!!!!!! آره… -3 دل من بارون میخواد؛اونم توی یه جنگل سرسبز.دل من میخواد؛ سرش رو بالا بگیره و دستاش رو به دو طرف باز کنه تا روحش بتونه با ابرا بازی کنه…
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد