-1به نظر شما من سِت اتاقم رو چه رنگی کار کنم:آبی یا سبز؛شایدم بد نباشه صورتی کار کنم.هوم؟؟؟؟؟

آخ یادم نبود که کامنت نداریم.اَهواقعاً که.

-2 ما داریم اسباب کشی میکنیم به یه خونه دیگه.مامان هم این دو روزه هی رفته پایین زیر زمین و به قول خودش جهیزیه خودش و مامانش و مامان بزرگش و بچه هاش رو آورده بالا تا سر و سامونی بهشون بده.این ندای مضحک هم صبح تا حالا کارش این بوده که لباس های عروسی و عقد و پاتختی مامان رو بپوشه و ادای رقص فریبا رو در بیاره.منم چی کار میتونستم بکنم بجز اینکه هی دلم رو بگیرم و بهش بخندم.

منم اون وسطا کت و شلوار دامادی بابا رو پوشیدم با اون کروات باحالش.خداییش به بابام ازدواج خیلی ساخته.آخه بابا کلی چاق تر از اون موقع هاش شده.حالا فکر نکنید بابای من چاقه؛اصلاً؛تازه خیلی هم خوش اندام و خوش تیپه.(بده دختر بابا کم نیاره و هی تعریف باباش بکنه.نه والا تازه کلی هم ثواب و اجر اخروی داره )

-3 وای از فردا باید برم کارآموزی از 7 صبح تا 4 بعد از ظهر بدون احتساب زمان رفت و برگشت.پروردگار صبر ایوب به بندگانش عطا فرماید.آمین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد