-۱ها ها ...چقدر خندیدم من وقتی این بلاگ اسکای منفجر شده بود.آخه کلی آدم مهم اومده بودن گفته بودن چقدر این بلاگ اسکای خوبه و از این قبیل حرفها...
-۲خدا رو شکر ما خانواده ای کامپیوتر منفجر کنیم.دیروز پسر خاله ام کامپیوترش رو منفجر کرده بود و چون یه کار مهم با کامپیوتر داشت(مربوط به پایانامه اش بود یه چیزایی هم برای من توضیح داد ولی من که چیزی نفهمیدم)اومد خونه ما ؛تا با کامپیوترم کار کنه.البته من فکر میکردم کارش پنج دقیقه بیشتر طول نمیکشه ولی پنج ساعت طول کشید(حالا خوبه فکر نکردم کارش ده دقیقه هست).دیروز کلی افسرده شدم. آخه این پسر خاله کلی در مورد کامپیوتر از من سوال کرد من هم عین بوقها میگفتم نمیدونم .آی لجم میگیره این پسره مهندسیه برق میخونه ولی ۸۵۳ بار بیشتر از من از کامپیوتر حالیشه.میدونید از کجاش بیشتر لجم میگیره؛از اونجا که من کلی ضریب هوشیم بالاتر اونه.حالا یهو لوس نشینو بگین داره دروغ میگه.دو بار و در دو مقطع سنی از ما دوتا تست هوش گرفتن هر دو بارشم من برنده بودم.ولی حالا چرا همه چی برعکسه بخاطر اینه که فعلا چی درسته.
خلاصه این که کلی از بی سوادیه خودم افسرده ام .اصلا میدونید چیه من از فردا اسم وبلاگم رو عوض میکنمو اسمشو میذارم یادداشت های یک بی ثبات(بی سواد)خنده هم نداره.
نظرات 1 + ارسال نظر
ممد آقا پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 08:10 ب.ظ http://RoOrO.blogsky.com

از من که خنگ تر نیستی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد